martes, 26 de mayo de 2009

Ordenagailua


Orain dela bi hilabete ordenagailu berria erosi nuen nire herriko denda batean. Asteburu honetan arasoak asi dira, eta atzo gauean windowsa originala ez dela esaten asi da. Gainera, ikusi dut antibirusa ere pirata dela.



Ordenagailua egunero erabiltzen dut, entrenamenduak prestatzeko, spininneko klaseak egiteko, ikasleekin hitz egiteko... eta orain ez dakit zer gertatuko den. Beharbada aste oso bat ordenagailurik gabe pasa beharko dut.



Haserre nago.... oso haserre.....

6 comentarios:

Niretzat - Para mi dijo...

WPA programak windows originala ez dela esaten badu ere, beharbada ez da egia izango. Gerta daiteke, batzutan.

Antibirusarena errazagoa da: instalatu avast, dohakoa dena, eta oso ona.

Sorte on! Laguntzarik behar izatekotan, galdetu lasai...

Anónimo dijo...

Ya siento no poder ayudarte. Yo hace años que no toco el Euskera. He leido tus dos textos y entender entiendo, en general. Practica hablando con gente, es como mejor se aprende un idioma, hablando y escuchando. Por lo que veo en ésto no debes de tener problemas. Si el problema son los textos y la ortografía pues a escribir mucho. Pero recuerda nunca te cierres puertas ni tires la toalla.
Un abrazo.
Rebeca.
P.D: Vendrán tiempos mejores.(Después de la tempestad llega la calma).

GS dijo...

Rebeca, que ilusión verte por aquí también. Gracias por tus palabras... Jo, pues hablando mucho problema no tengo, pero estoy perdiendo soltura, porque por mi zona no se habla nada de nada, y es una pena. Además me pasa que al no ser lengua materna pues me sale como un euskera muy ortopédico jaja No se, no conozco muchas expresiones... cositas así. Lo que peor llevo es escribir, así que os daré la chapa por aquí jeje

NIRETZAT: Kaixo. Zure bloga ikusi eta enkarterrietakoa zarela ikusi dut.... Nor zara? Zure izena ez dut inondik ere ikusi...

Azkenean dendara eraman dut, eta zerbait konpondu dugu, baina oraindik "oficce" originala ez dela esaten du. Windowsa behintzat onartzen du orain. Ikusiko dugu noiz arte iraunduko duen hau jeje.

Antibirusarena zera gertatzen zen, Norton eta Mcafee instalatutak nituela. Norton aktibatuta zegoen baina gustiz iskutatuta, eta bion artean ordenagailua trabatzen zuten. Orain, dirudienez, ondo dabil.

Zelako txapa bota dudan ezta? jaja

eneko dijo...

Bueno Jessi, lasai hartu. Ahal dugun neurrian behintzat, gure laguntza osoa daukazu.

Ordenagailuko arazoekin gustora lagunduko nizuke, baina urruti xamar bizi gera.

Hala eta guztiz ere, animo blog berri honekin!!

Niretzat - Para mi dijo...

Hala da, nire izena ez dut blogean jartzen ;)... Dena dela, ez naiz ezaguna, Jessica. Zure bloga (bestea) topatu nuen behin, bidegorriei buruzko informazioa bilduz, eta harrezkero jarraitzen dut. Eta nire ustez, egunen baten gurutzatu gara bidegorrian, baina oso txarra naiz aurpegiak ezagutzeko. Berriro ikusten zaitudanean esango dizut :)

Pozten naiz ordenadorea hobeto egoteaz. Dena dela, pentsatu antibirusaren aldaketan. Zureak ondo eguneratzen direla egiaztatu, ados?

Horrenbesterako txapa ez da izan... :)

Olaia dijo...

Lasaitu neska, ez da hainbesterako izango.

Zihur aski laster konponduko dizutela, beraz arnasa hartu ta aurrera.

Benetan behar baduzu nirea usten dizut.

MUXU BAT.